Friday 31 July 2015

Analisis : Tragedi 911 Pada Wang 20 Dollar


Selain wang kertas satu dollar, satu kerahsiaan berkenaan perancangan jahat illuminati juga didapati pada 20 dollar. Maklumat yang sudah tersebar di seluruh dunia melalui internet ini menampilkan satu bentuk bukti yang sangat kukuh walaupun secara faktanya ditolak oleh kebanyakan pelbagai badan siasatan (Ibnu Yaacob,2010).

Tegasnya, pendedahan yang sangat nyata dan sahih ini dianggap oleh pihak berkuasa sekadar teori, pandangan peribadi, andaian rawak dan kecelaruan pemikiran yang terlalu banyak dibebani teori-teori konspirasi. Keenganan menerima fakta ini mungkin disebabkan individu yang dilantik George Bush bagi menyiasat tragedi 911 sendiri adalah orang jelas terlibat dengan pelbagai konspirasi iaitu Dr. Henry Kissingger. Namun realitinya, terbongkarnya perkara ini membuktikan bahawa illuminati sudah merancang sekian lama akan setiap kejadian yang pada akhirnya membawa kepada suatu keuntungan besar kepada mereka. Ini dapat dilihat pada wang kertas 20 dollar Amerika.

Menurut Ibnu Yaacob lagi, wang kertas 20 Dollar jika dilipat dalam bentuk kapal terbang akan kelihatan berpadanan dengan bangunan WTC yang seolah-olah sedang terbakar dan berasap. Begitu juga pada wang kertas 5 dollar, jika dilakukan lipatan dengan bentuk yang sama maka ia akan menunjukkan rajah seperti WTC yang sedang terbakar sebagaimana wang kertas 20 dollar.

Pada tragedi 11 September 2001, serangan tidak hanya mengenai bangunan World Trade Centre (WTC) tetapi kapal terbang juga turut terhempas di bangunan Kementerian Pertahanan Amerika iaitu Pentagon. Wang kertas 20 dollar amat berpadanan dengan kebakaran yang berlaku pada bangunan Pentagon

Apa yang memeranjatkan ialah padanan nama OSAMA pada wang kertas 20 dollar [jika dilipat secara mengiring wang tersebut]. Umum mengetahui bahawa Osama bin Laden adalah dalang disebalik kejadian tersebut. Sebenarnya, ada agen Amerika yang dijadikan kambing hitam untuk Amerika membuat alasan kukuh bagi menyerang Afghanistan (Ibnu Yaacob, 2010).

Kewujudan nama Osama dalam wang kertas dollar tidak boleh lagi dianggap kebetulan kerana setiap perancangan Illuminati mempunyai seni rahsia yang sangat sistematik. Dengan terkumpulnya beberapa siri perancangan konspirasi dalam mata wang dollar, ia menunjukkan perancangan itu dilakukan dengan amat teliti dan hanya menanti waktu yang sesuai untuk melaksanakannya. Dapatan imej-imej WTC, Pentagon, Freemason, Osama dan sebagainya dalam mata wang dollar Amerika tidak boleh dianggap sebagai kebetulan lagi. Dapatan ini harus diletakkan dalam satu sudut kajian politik yang lebih khusus yang menjurus ke arah membongkar komplot para konspirator (Ibnu Yaacob, 2010).


Rujukan :

Ibnu Yaacob. 2010. Rahsia Simbol Yahudi. Kedah : Moon Media Enterprise.


No comments:

Post a Comment