Saturday 22 August 2015

Sekilas Pandang VI : Fitnah atau Mereka-reka Cerita & Kambing Hitam Adalah Mainan Yahudi


Fitnah atau mereka-reka cerita dan 'kambing hitam' adalah permainan Yahudi. Dalam 24 Protokol agenda Yahudi, Protokol 7 dan Protokol 11 ada menyatakan bahawa :

Protokol 7 : Orang-orang Yahudi wajib menaburkan fitnah supaya timbul kekacauan, pertelagahan dan permusuhan di kalangan manusia. Bila timbul penentangan terhadap bangsa Yahudi, maka wajiblah orang-orang Yahudi menyambutnya dengan peperangan secara total di seluruh dunia.

Protokol 11 : Bangsa Yahudi menyifatkan diri mereka sebagai serigala dan bangsa lain sebagai kambing. Bagi mereka, Yahudi merupakan bangsa yang terpilih dan mereka bercerai-berai di atas muka bumi ini sebagai satu rahmat. Cerai-berai yang nampak sebagai satu kelemahan, tetapi mencerminkan kekuatan yang dapat membawa bangsa itu ke pintu kekuasaan di seluruh dunia.

Manakala daripada Abu Sai'd Al-Khudri, beliau berkata ; Bahawasanya Rasulullah s.a.w telah bersabda, "Kamu akan mengikut jejak langkah umat-umat sebelum kamu, sejengkal demi sejengkal, sehasta demi sehasta sehingga jikalau mereka masuk ke dalam lubang biawak pun kamu akan mengikuti mereka,"

Sahabat bertanya, "Ya Rasulullah! Apakah Yahudi dan Nasrani yang engkau maksudkan ?"
Jawab baginda, "Siapa lagi kalau bukan mereka."


Rujukan :

24 Protokol Agenda Yahudi.

Noorazam Yaakob 2012. Peringatan Rasulullah : Peristiwa Akhir Zaman. Johor : Pustaka Azhar.



No comments:

Post a Comment